Projekt otevření nové prodejny firmy COMTEC, s.r.o. v Trenčíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt otevření nové prodejny firmy COMTEC, s.r.o. v Trenčíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Tinková, Erika
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:59:42Z
dc.date.available 2017-05-04T23:00:29Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4093
dc.description.abstract Tématem diplomovém práce je vytvoření projektu, otevření prodejny s informační techni-kou společnosti COMTEC, s.r.o. v Trenčíně. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část objasňuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových stratégií. Část praktická je dále roz-dělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje stručnou charakte-ristiku firmy, analýzu současných vlivů externího a interního prostředí a analýzu silných a slabých stránek firmy COMTEC, s.r.o. V závěrečné projektové části jsou zpracovány konkrétní marketingové aktivity spojené s otevřením nové prodejny a analýza celého projektu. cs
dc.format 103 s. cs
dc.format.extent 1259924 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject informační technologie cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject prodej cs
dc.subject služby cs
dc.subject reklama cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject information technology en
dc.subject customer en
dc.subject distribution en
dc.subject service en
dc.subject advertising en
dc.subject internet en
dc.title Projekt otevření nové prodejny firmy COMTEC, s.r.o. v Trenčíně cs
dc.title.alternative The project of opening a new shopping store of company COMTEC, s.r.o. in Trencin en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2007-06-07
dc.description.abstract-translated The topic of my dissertation work is creating the project about opening shop with informa-tion technology produced by COMTEC, s.r.o. in Trenčín. The dissertation work is divided into two parts; teoretical and practical. The teoretical part clarifies the basic terms from marketing field and marketings strategy. The analytical part presents brief company characteristic, the analysis of the present influence of internal and external environment and the analysis of the company's strong and weak points. The specific marketing aktivity and analysis are developed in the conclusion. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6371
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tinková_2007_dp.pdfBlocked 1.201Mb PDF View/Open
tinková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
tinková_2007_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account