Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Blažková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-15T13:01:50Z
dc.date.available 2010-07-15T13:01:50Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4100
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací ve firmě Raab Computer. Tato společnost poskytuje telekomunikační služby a počítačové příslušenství. Teoretická část obsahuje charakteristiku marketingových komunikací a jednotlivých částí komunikačního mixu, to znamená formuluje teoretická východiska pro analýzu. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací ve firmě Raab Computer pomocí dotazníkového šetření. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stávající situace využívání marketingových komunikací ve firmě, které by měly vést ke zdokonalení komunikace se zákazníky. cs
dc.format 57 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1260122 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customers en
dc.title Analýza marketingových komunikací ve firmě Raab Computer cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communications of Raab Computer Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-06-11
dc.description.abstract-translated The Bachelor's Thesis is focused on analysis of marketing communications in Raab Computer Company. The company provides telecommunication services and sells computer components. The theoretical part deals with marketing communications and elements of promotional mix in general. The practical part contains analysis of marketing communications in Raab Computer Company using a quantitative marketing research. After analysing the research's results there were made several improvement suggestions which would be beneficial for company's communication with the public. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6490
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
blažková_2007_bp.pdf 1.201Mb PDF View/Open
blažková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
blažková_2007_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account