Využití tabletů a dalších multimediálních systémů ve výuce na ZŠ a SŠ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití tabletů a dalších multimediálních systémů ve výuce na ZŠ a SŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Janišová, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:24Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:24Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41010
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o využití tabletů a dalších multimediálních systémů ve výuce na základní a střední škole. V úvodní části je uveden popis, co jsou obecně multimédia a jejich využití ve výuce. Jaký mají na výuku vliv, jaké jsou jejich výhody a nevýhody. V praktické části se nachází výsledky a analýza dotazníkového šetření, které bylo prováděno v rámci diplomové práce. Součástí práce je také návrh konkrétního využití multimédií ve výuce zeměpisu a na závěr zhodnocení přínosů a rizik, jaké multimediální systémy ve výuce mají.
dc.format 70 s. (67 312 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tablet cs
dc.subject multimediální systémy cs
dc.subject výuka cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject Tablet en
dc.subject multimedia systems en
dc.subject teaching en
dc.subject education en
dc.subject primary school en
dc.subject secondary school en
dc.title Využití tabletů a dalších multimediálních systémů ve výuce na ZŠ a SŠ
dc.title.alternative The Use of Tablets and Other Multimedia Systems in Tuition in Primary and Secondary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2017-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the use of tablets and other multimedia systems in primary and secondary school. The introductory part describes what are generally multimedia and their using in teaching. How they have impact on learning, what are their advantages and disadvantages. The practical part contains the results and analysis of the questionnaire survey, which was carried out in the framework of the diploma thesis. Part of the thesis is also a proposal of concrete use of multimedia in teaching geography, and finally, an evaluation of the benefits and risks of the multimedia systems in teaching.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47024
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-16
local.subject základoškolská výuka cs
local.subject učební pomůcky cs
local.subject tablety (počítače) cs
local.subject elementary school education en
local.subject teaching aids en
local.subject tablet computers en


Files in this item

Files Size Format View Description
janišová_2017_dp.pdf 4.469Mb PDF View/Open None
janišová_2017_op.pdf 216.8Kb PDF View/Open None
janišová_2017_vp.pdf 292.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account