Komunikační kampaň Fashion Revolution

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň Fashion Revolution

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň Fashion Revolution
Author: Kadlčková, Barbora
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o špatných dopadech rychlé módy (tzv. fast fashion). Teoretická část vysvětluje pojmy jako sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. V praktické části jsou interpretovány výsledky z kvalitativního výzkumu. Na základě těchto výsledků je v projektové části navrhnuta konkrétní komunikační kampaň. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně, která zvýší povědomí o negativních dopadech fast fashion u cílové skupiny. Sekundárním cílem je rozšíření povědomí o organizaci Fashion Revolution Česká republika a jejich aktivitách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41317
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47443


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kadlčková_2017_dp.pdf 2.978Mb PDF View/Open None
kadlčková_2017_op.doc 212.5Kb Unknown View/Open None
kadlčková_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account