Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

Show full item record

No preview available
Title: Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
Author: Safonova, Elena
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Práce též zkoumá vliv kultury a kulturních dimenzí na nákupní chování ruských spotřebitelů. Globalizace je celosvětovou záležitostí a má dopad na všechny oblasti lidského konání. Je zřejmé, že oblasti jako kultura, kulturní dimenze, komunikace, tržní a spotřební chování jsou vystaveny globalizaci. Kulturní rozměry se odlišují v rámci jednotlivých kultur a určují chování spotřebitelů patřících do konkrétní kultury. Zahraniční značky by měly být přizpůsobeny pro fungování na mezinárodním trhu tak, aby je zahraniční spotřebitelé přijali.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41329
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47463


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
safonova_2017_dp.pdf 4.887Mb PDF View/Open None
safonova_2017_op.doc 202.5Kb Unknown View/Open None
safonova_2017_vp.docx 126.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account