Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal

Show full item record

No preview available
Title: Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal
Author: Šilerová, Kateřina
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku hotelu Horal včetně jeho služeb, analýzu obsazenosti a analýzu konkurence. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti hostů se stávajícími službami. Závěry této části jsou shrnuty v rámci SWOT analýzy. Na základě praktické části je vytvořena projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41334
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47469


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šilerová_2017_dp.pdf 10.73Mb PDF View/Open None
šilerová_2017_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
šilerová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account