Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Žídek, Ondřej
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:03Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41339
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je nalezení způsobu, který povede ke zvýšení tržního podílu společnosti Vodafone na českém trhu. Teoretická část je věnována marketingu služeb, jejich kvalitě, osobnímu prodeji a metodice práce. V analytické části diplomové práce je prostor věnován společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu představení zmíněné společnosti, jejímu fungování a konkurenci na místním trhu. Dále analytická část charakterizuje velikost a postavení společnosti Vodafone na českém trhu. Podstatnou částí analytické části jsou mj. také PEST a SWOT analýzy. Hlavním výstupem analytické části je kvalitativní výzkum. Závěrečná projektová část se věnuje návrhu kampaně jako ústřednímu výstupu práce, přičemž zde autor zahrnul časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
dc.format 100 stran, 152 529 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject doporučení cs
dc.subject firma cs
dc.subject mobilní telefon cs
dc.subject operátor cs
dc.subject služba cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject firm en
dc.subject mobile phone en
dc.subject operator en
dc.subject recommendation en
dc.subject service en
dc.subject Vodafone en
dc.title Možnosti zvýšení tržního podílu v segmentu firemních zákazníků společnosti Vodafone na českém trhu
dc.title.alternative The Possibilities of Increasing the Vodafone's Market Share in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The matter of the thesis is to find the way to increase the market share of Vodafone on the Czech market. The theoretical part is devoted to marketing of services, their qualities, personal selling and the methodology of the thesis. The analytical part of the thesis is devoted to the company of Vodafone, its functioning and its competitors on the local market. The analytical part also characterizes the position of the company on the Czech market. There are PEST and SWOT analyses that are an essential part of the thesis. The qualitative research is a significant part as well. The thesis is ended with the project, which is devoted to launching a campaign that involves timing, budget and analyzing possible risks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47477
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
žídek_2017_dp.zip 41.98Mb Unknown View/Open None
žídek_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
žídek_2017_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account