Obal jako nástroj marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obal jako nástroj marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Obal jako nástroj marketingové komunikace
Author: Karlík, Jan
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Téma mé diplomové práce je zaměřeno na obal. Obal je jedním ze základních prvků, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část obsahuje literární rešerši oblastí jako marketingový mix a pozice obalu v něm, funkce obalu, vliv obalu na spotřebitele. Praktická část analyzuje společnost Amylon, a.s. a trh s pudingy využitím Porterova konkurenčního modelu a SWOT analýzy. Součástí je i kvantitativní marketingový průzkum se zaměřením na vnímání obalu spotřebiteli. Projektová část se soustředí na návrh nového sekundárního obalu pudingů Amylon a jeho ověření pomocí eye-tracking testu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41352
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
karlík_2017_dp.pdf 3.226Mb PDF View/Open None
karlík_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
karlík_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account