Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Author: Novák, Daniel
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Společenská odpovědnost firem je v současné době nedílným prvkem každé moderní organizace. Tématem této diplomové práce je společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image. Teoretická část práce definuje principy a charakteristiku společenské odpovědnosti firmy a popisuje firemní identitu. Praktická část je zaměřená na společenskou odpovědnost Skupiny ČEZ a analyzuje pomocí výzkumů projekt mobilní aplikace EPP Pomáhej pohybem. Závěrečná projektová část práce je věnována opatřením, která vyplývají z provedených výzkumů a navrhuje další postupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41357
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
novák_2017_dp.pdf 2.883Mb PDF View/Open None
novák_2017_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
novák_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account