Etika v online reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etika v online reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Pfauser, Pavel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41359
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce je etika v internetové reklamě. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika s důrazem na prostředí internetu. Vymezuje zde pohled na etiku jak ze strany uživatelů internetu, tak ze strany zadavatelů reklam. Zároveň se zde zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V další části pak představuje pojem internetová reklama a uvádí její nejběžnější formy. V praktické části jsou analyzovány problematické příklady internetové reklamy z pohledu etiky. Další část pak vyhodnocuje průzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetové reklamy. V závěru této části práce shrnuje zjištěné poznatky tohoto tématu. Projektová část představuje realizaci webové stránky, zabývající se neetickou re-klamou na internetu.
dc.format 99
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject etika cs
dc.subject uživatel cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject internet en
dc.subject marketing communications en
dc.subject e-marketing en
dc.subject internet advertising en
dc.subject web sites en
dc.subject ethics en
dc.subject ethics code en
dc.title Etika v online reklamě
dc.title.alternative Ethics in Online Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The topic of my thesis is the ethics of Internet advertising. In the theoretical part is focused on notions of ethics with emphasis on an internetu. There defining view of ethics from both internet users and by the contracting-Vatel ads. At the same time there dealing with description and analysis of the code of ethics of the Council for re-deception and ethical code SPIR association. The next section introduces the concept of internet advertising and presents its most common form. The practical part analyzes problematic examples of inter-net advertising from a ethical point of view. Another part then evaluates research that dealt with the perception of ethics in the field of internet advertising. The conclusion summarizes the findings of this topic. The project part is the realization of a website dealing with unethical advertising on the internet.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47505
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pfauser_2017_dp.pdf 3.456Mb PDF View/Open None
pfauser_2017_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
pfauser_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account