Osobnost jako značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobnost jako značka

Show full item record

No preview available
Title: Osobnost jako značka
Author: Vaďura, Lukáš
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště a SWOT analýze, ze které vychází návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na tvorbu strategie značky a komunikační plán značky Lukáš Vaďura.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41367
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 47517


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vaďura_2017_dp.pdf 4.827Mb PDF View/Open None
vaďura_2017_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
vaďura_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account