Firemní kultura ve Skupině ČEZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura ve Skupině ČEZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Vančura, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41368
dc.description.abstract Práce zkoumá firemní kulturu Skupiny ČEZ. V teoretické části rozebírá základní teoretické vědění o firemní kultuře, zkoumá různá pojetí a přístupy. Praktická část se konkrétně za-měřuje na aplikace poznatků z teorie ve Skupině ČEZ a zkoumá její hlavní nedostatky. Projektová část navrhuje řešení jednoho z důležitých prvků, čímž jsou Zákaznická centra Skupiny ČEZ, a představuje kroky nutné k jejich zlepšení. Cílem práce je analýza stavu firemní kultury ČEZ a následný návrh zlepšení jedné její části.
dc.format 96 s. (124 518 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Skupina ČEZ cs
dc.subject Zákaznická zkušenost cs
dc.subject Zákaznická centra cs
dc.subject Redesign cs
dc.subject Corporate culture en
dc.subject Communication en
dc.subject ČEZ Group en
dc.subject Customer Experience en
dc.subject Customer Service Center en
dc.subject Redesign en
dc.title Firemní kultura ve Skupině ČEZ
dc.title.alternative Corporate Culture in ČEZ Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to focus on the ČEZ Group corporate culture. The corporate culture general knowledge is analyzed in the theoretical part analyzes and various concepts and approaches are studied. The practical part is focused on theory knowledge application in ČEZ Group while the greatest weaknesses are examined. The possible solutions for one of the crucial point (ČEZ Group customer service centers to be more specific) are suggested in the project part that presents improvement actions as well. The aim of the theses is analysis of the ČEZ Group corporate culture situation and conse-quent improvement proposal of one of its parts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47518
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vančura_2017_dp.pdf 3.542Mb PDF View/Open None
vančura_2017_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
vančura_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account