Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o.
Author: Vaněk, Jakub
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění všech prvků integrované marketingové komunikace. Analytická část pak aplikuje získané teoretické poznatky do prostředí zvolené firmy. Jsou provedeny marketingové situační analýzy: SWOT a Porterova analýza oborového okolí, dále je rozebrána současná marketingová komunikace a realizován marketingový výzkum u zákazníků společnosti. Poslední kapitolou práce je aplikační část, která navrhuje konkrétní řešení pro efektivnější integraci a vyladění konceptu integrované marketingové komunikace v prostředí podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41369
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47519


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vaněk_2017_dp.pdf 5.330Mb PDF View/Open None
vaněk_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
vaněk_2017_vp.doc 202Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account