Marketingová komunikace v EU projektech ve školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v EU projektech ve školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vodáková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41370
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů marketingové komunikace v oblasti mezinárodní spolupráce ve školství Zlínského kraje a ve vybraných školách ze států Evropské unie. Popisuje, jaké prostředky školy využívají, jaké vnímají přínosy mezinárodní spolupráce, svoje silné stránky či rezervy v komunikaci průběhu a výstupů projektů, jaká užitečná doporučení k dalšímu rozvoji tématu navrhují. V teoretické části jsou zpracovány klíčové pojmy související s marketingovou komunikací, public relations, mezinárodními projekty v obecné rovině i v oboru vzdělávání a školství, předpoklady pro úspěšnou práci projektového týmu i konkrétní nástroje marketingové komunikace, v praktické části jsou uvedeny výsledky průzkumu mezi vybranými školami ze Zlínského kraje i z mezinárodního prostředí, obsah, způsoby komunikace, používané nástroje v marketingové komunikaci. V projektové části jsou zpracovány příklady dobré praxe, doporučení k dalšímu rozvoji, kterými se posílí a zefektivní marketingová komunikace v oblasti mezi-národní spolupráce škol ve Zlínském kraji.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject mezinárodní projekty cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject školství cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject international projects en
dc.subject education en
dc.title Marketingová komunikace v EU projektech ve školství
dc.title.alternative Marketing Communication in Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the use of marketing communication tools in the field of international cooperation in education of Zlin Region and in selected schools from the European Union. It describes what tools the schools use, what they perceive as the benefits of international cooperation, what are their strengths and reserves in communication of the project outputs and they propose as useful recommendations for further development. The theoretical part presents the key concepts related to marketing communications, public relations, international projects in general and in the field of education, prerequisites for successful project team work and specific marketing communication tools. The practical part presents the results of a survey among selected schools in the Zlin region and from the international environment, their methods, tools that are used in marketing communication. In the project part I describe examples of good practice, recommendations for further development in order to strengthen and streamline marketing communication in the field of international cooperation among schools in the Zlin Region.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47520
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vodáková_2017_dp.pdf 3.170Mb PDF View/Open None
vodáková_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
vodáková_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account