Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Lányová, Tereza
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41397
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je navrhnout nízkonákladovou komunikační strategii za účelem propagace cestovatelskému dokumen-tárnímu filmu Zero Hero Trip. V teoretické části jsou definována teoretická východiska dokumentárního filmu, road movie, filmového marketingu a marketingové komunikace. Dále se věnuje objasnění pojmů distribuce a propagace filmu, reklamy, online komunikace, public relations a sponzoringu. Praktická část je zaměřena na projekt Zero Hero Trip a tvorbu jeho komunikačního plánu. V praktické části byla využita SWOT analýza projektu a analýza konkurence, jejichž výsledky slouží pro vystavění návrhu komunikační strategie. V závěru jsou formulována doporučení pro použití v budoucnosti.
dc.format 66 s. (94 333 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Filmový dokument cs
dc.subject road movie cs
dc.subject filmový marketing cs
dc.subject distribuce filmu cs
dc.subject propagace filmu cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject Documentary film en
dc.subject road movie en
dc.subject film marketing en
dc.subject film distribution en
dc.subject film promotion en
dc.subject communication plan en
dc.subject communication strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject media analysis en
dc.title Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
dc.title.alternative Promotion of Traveler Documentary Movie Zero Hero Trip
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor's Thesis consists of theoretical and practial parts. The aim of this Thesis is to suggest low cost comunication strategy for a purpose promotion of travel documentary film Zero Hero Trip. In the theoretical part, the theoretical description of documentary, road movie, film marketing and marketing communication is defined. Terms like film distribution and promotion, advertisment, online communication, public relations and sponzoring are described. The practical part is then focused on the project Zero Hero Trip and communication plan creation. In practical part, the results of SWOT analysis of project and competition analysis were used for suggestion of communication strategy. In conclusion of the Thesis the recommendations for future are formulated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47551
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lányová_2017_dp.pdf 733.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
lányová_2017_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lányová_2017_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet