Image značky Jägermeister

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Image značky Jägermeister

Show full item record

No preview available
Title: Image značky Jägermeister
Author: Ondrej, Jakub
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce ,,Image značky Jagermeister" má za cíl zjistit, jak vnímají image této značky spotřebitelé zejména v cílové skupině 18 - 30 let. V teoretické části autor popisuje značku, její prvky, a hodnotu. Dále se zabývá definicí pojmu image a jejím rozdělením a uvádí základy z marketingového výzkumu. V praktické části autor popisuje historii značky, její signifikantní prvky, online kanály a netradiční offline aktivity. Hlavním výstupem této práce je marketingový výzkum a následná analýza dat z dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41400
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 47554


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ondrej_2017_dp.pdf 2.506Mb PDF View/Open None
ondrej_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
ondrej_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account