Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
Author: Vávrová, Kristýna
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v oblasti problematiky palmového oleje. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamního spotu a zabývá se také problematikou spojenou s produkcí palmového oleje. V praktické části se práce věnuje současnému stavu problematiky v České republice, popisu reklamních spotů a organizacím, které stojí za jejich vznikem. Poslední část je věnována vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který zkoumá význam emocí v sociální reklamě zaměřené na problematiku palmového oleje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41416
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47572


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vávrová_2017_dp.pdf 2.821Mb PDF View/Open None
vávrová_2017_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
vávrová_2017_vp.doc 171Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account