Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamy dětmi předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Kučerková, Marcela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41437
dc.description.abstract Dětský svět je křehké místo, které následně ovlivňuje celý život člověka. Tato bakalářská práce pojednává o tom, jak je život předškolního dítěte protkán vlivem médií a reklamou. V teoretické části se zabývá dítětem samotným, škodlivostí médií a formami komunikace s dětským "zákazníkem". Obsahem praktické části se formou analýzy nahlíží do života a chování dětí a snaží se objasnit, jak vnímají reklamu a do jaké míry média a reklama samotná zasahují do jejich světa.
dc.format 52
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject persvaze cs
dc.subject média cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject advertising en
dc.subject pre-school child en
dc.subject perception en
dc.subject persuasion en
dc.subject media en
dc.subject consumerism en
dc.title Vnímání reklamy dětmi předškolního věku
dc.title.alternative Percepcion of Advertising by Children of Pre-school Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated Children's world is a fragile place that subsequently affects the entire human life. This bachelor thesis deals with how the life of a pre-school child interferes with the influence of media and advertising. The theoretical part is focused on the child itself, the harmfulness of the media and the forms of communication with the child as a customer. The content of the practical part explores the life and behaviour of children in the form of analysis and tries to explain how they perceive advertising and the extent to which media and advertising are taking part in their world.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47598
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kučerková_2017_dp.pdf 3.242Mb PDF View/Open None
kučerková_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kučerková_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account