Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Procházka, Libor
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:15Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41448
dc.description.abstract Práce pojednává o marketingové e-mailové komunikaci mezi zvolenou firmou a jejími zákazníky. Bakalářská práce zjišťuje, zda existuje nějaký prostor na její zlepšení. Využívá k tomu metody kvalitativního a kvantitativního marketingového průzkumu. Práce si klade za cíl, na základě výsledků primárních výzkumů, navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění e-mailové komunikace se stávajícími zákazníky firmy. V závěru práce jsou tato doporučení formulována. Firma již zahájila jejich realizaci.
dc.format 63 s. (84 436 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-mail cs
dc.subject databáze cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject on-line komunikace cs
dc.subject kvalitativní a kvantitativní výzkum cs
dc.subject interview cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject e-mail en
dc.subject database en
dc.subject direct marketing en
dc.subject on-line communication en
dc.subject qualitative and quantitative research en
dc.subject interview en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky
dc.title.alternative Proposal to Improve E-mail Communication with Customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing e-mail communication between the selected company and its clients. The bachelor thesis examines whether there is space for improvement. It employs qualitative and quantitative marketing research methods. The aim of the thesis is to propose recommendations based on the results of primary research, which will lead to more efficient e-mail communication with existing customers of the company. At the end of the paper these recommendations are formulated. The company has already begun their implementation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47612
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
procházka_2017_dp.pdf 3.635Mb PDF View/Open None
procházka_2017_op.docx 123.5Kb Unknown View/Open None
procházka_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account