Politik jako značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politik jako značka

Show full item record

No preview available
Title: Politik jako značka
Author: Řepka, Vladimír
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Politici. Volení přímo či nepřímo. Jejich úspěch spočívá v komunikaci, v politickém PR. V obraze, který voličům vytváří svým chováním. Dokáže-li politik marketingovou komunikací zaujmout voliče, znamená to pro něj vítězství ve volbách. Používají čeští politici základy PR? Co dodržují či nedodržují a zanechává to vliv na úspěchu a oblíbenosti voličů? To je předmětem této práce. Jak současné politiky vnímají jejich voliči. Dodržují a využívají veškerý potenciál politického PR a marketingových komunikací? Tím se zabývá praktická část ve dvou kvalitativních výzkumech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41450
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47614


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
řepka_2017_dp.pdf 4.442Mb PDF View/Open None
řepka_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
řepka_2017_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account