Analýza konkurenčního prostředí firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Fafílek, Michael
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41467
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je udělat analýzu konkurenčního prostředí firmy XY. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy ohledně konkurence, SWOT analýzy a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Praktická část bakalářské práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy. Dále se bude zabývat maloobchodními konkurenty, největšími velkoobchodními konkurenty a největšími e-shopy. Dále bude provedena SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V další kapitole budou provedeny dvě sondy zákazníků. V závěru práce budou uvedeny výsledky a návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti firmy XY.
dc.format 78s. (91 435 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject sonda cs
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject survey en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy XY
dc.title.alternative Analysis of Competitive Environment of Company XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The objective of the bachelor thesis is analysis of competitive environment of the company XY. The theoretical part deals with basic concepts of competition, the SWOT analysis and Porter's five forces analysis. The pracical part deals with analysis of competitive environment of the company. Further there will deal with retail competitors, the biggest wholesale competitors and the biggest e-shops. Further will be done SWOT analysis and Porter's five forces analysis. In the next charter will be done two surveys. At the end my thesis are introduced the results and suggestions for improving the competitiveness of the company.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47637
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
fafílek_2017_dp.zip 1.817Mb Unknown View/Open None
fafílek_2017_op.pdf 252.1Kb PDF View/Open None
fafílek_2017_vp.pdf 293.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account