Komunikační plán společnosti XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán společnosti XY, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Koláříková, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41473
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zpracování komunikačního plánu pro firmu XY, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu či komunikačního plánu. Teoretická část poslouží jako podklad pro zpracování části praktické. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti, dále popisuje současnou situaci ve firmě, její postavení na trhu a používané komunikační nástroje. S použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a konkurenční analýzy bude vyhodnocena současná situace. Na základě získaných poznatků je sestaven nový komunikační plán, který bude obsahovat časový harmonogram a rozpočet. Závěr praktické části obsahuje návrhy a doporučení.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject promotion en
dc.title Komunikační plán společnosti XY, s.r.o.
dc.title.alternative Communication Plan of Company XY, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The main object of this Bachelor thesis is to create communication plan for the Company XY, Ltd. Theoretical part contains concepts about marketing communication, communication mix and communication plan. Theoretical part will serve as a support for creation Practical part. Practical part deals with characteristic of the company, describes current company´s situation, position on the market and the communication tools which were used. With using SWOT, PEST and the coppetitive analysis will evaluate current situation. According to results there will be made brand new communication plan with included time schedule and budget. The end of practical part includes offers and recommendations.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47645
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
koláříková_2017_dp.pdf 1.393Mb PDF View/Open None
koláříková_2017_op.pdf 254.1Kb PDF View/Open None
koláříková_2017_vp.pdf 208.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account