Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Slováková, Dagmar
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:20Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41489
dc.description.abstract Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části bude charakterizována značka Z STUDIO, její historie, služby, které nabízí a její značka Fokapo. Dále bude praktická část zahrnovat několik druhů analýz jako je analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu pro rozšíření stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi a návrhu modifikovaného produktu pro ni, jako je věrnostní program, návrh propagace a webových stránek Microsite.
dc.format 97 s. (152 676), 10 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject tržní segmentace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject competition analysis en
dc.subject market segmentation en
dc.subject target group en
dc.subject questionnaire en
dc.title Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi
dc.title.alternative Extension of Fokapo Brand Target Groups to Families with Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature. In the practical part I will characterize Z STUDIO brand, its history, services which it offers and its Fokapo brand. The practical part will additionally contain several types of analysis like competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis and questionnaire. The goal of this bachelor thesis is elaboration of design for extension of Fokapo brand current target groups to families with children and design modified product for the target group like loyalty programme, design of promotion and Microsite websites.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47662
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
slováková_2017_dp.pdf 2.650Mb PDF View/Open None
slováková_2017_op.pdf 313.7Kb PDF View/Open None
slováková_2017_vp.pdf 355.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account