Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.
Author: Končitíková, Dana
Advisor: Křižková, Jana
Abstract: V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a.s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek. Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4151
Date: 2006-12-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
končitíková_2007_bp.pdfBlocked 987.3Kb PDF
končitíková_2007_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
končitíková_2007_op.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account