Návrh na zdokonalení komunikačního mixu firmy XY a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zdokonalení komunikačního mixu firmy XY a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sukop, Jiří
dc.contributor.author Květáková, Jana
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:09Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:09Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41561
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu společnosti HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a na základě zjištěných poznatků je navrženo zdokonalení komunikace a nové možnosti propagace. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Na základě vybrané odborné literatury, a to v teoretické části, jsou objasněny pojmy marketingové komunikace, jednotlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a analýz, které jsou podkladem pro praktickou část. V praktické části je představena firma HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. a analyzovány její současné komunikační aktivity. Za pomoci situačních analýz (analýza trhu, SWOT) je ukázáno, jak je možno v budoucnu zlepšit komunikaci se zákazníkem. Závěrem jsou firmě navrženy nové možnosti propagace.
dc.format 75 s., 2 s. příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject umístění cs
dc.subject zacílení cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject competition en
dc.subject segmentation en
dc.subject positioning en
dc.subject targeting en
dc.subject websites en
dc.subject social sites en
dc.title Návrh na zdokonalení komunikačního mixu firmy XY a.s.
dc.title.alternative Improvement Proposal of Communication Mix of Company XY Plc
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-09-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on analysis of contemporary communication mix of the HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. company, based on the acquired knowledge the perfection of communication is proposed, as well as new promotion tools. The thesis is divided into two parts: a theoretical one and a practical one. The former one is based on chosen literature, the issues of marketing communication are clarified to explain, the tools of marketing communication mix and the analytical topics, which are essential for the practical part. In the practical part the company HYUNDAI MOTOR ZLÍN a.s. is introduced, its present communication activities are analysed. Using the analytical methods (market analysis, SWOT) it is shown, how the communication between a customer and the company could be improved in the future. In conclusion, the methods of promotion and advertising are proposed to the company.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47648
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-08-14


Files in this item

Files Size Format View Description
květáková_2017_dp.pdf 2.818Mb PDF View/Open None
květáková_2017_op.pdf 248.7Kb PDF View/Open None
květáková_2017_vp.pdf 299.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account