Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Hubáčková, Helena
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma JOSEF TRÖSCH, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza, SWOT analýza a Por-terův pěti faktorový model. Na základě těchto analýz jsou v projektové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH a tím i zlepšení její finanční situace. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze
URI: http://hdl.handle.net/10563/4183
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hubáčková_2007_dp.pdfBlocked 3.284Mb PDF
hubáčková_2007_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
hubáčková_2007_op.doc 137.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account