Analýza konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Lejsal, Tomáš
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42160
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o analýze konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru v Olomouci a má za cíl navrhnout doporučení pro zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení a konkurenceschopnosti tohoto podniku. Práce má dvě části, teoretickou, kde jsou zpracovány poznatky o konkurenci a konkurenceschopnosti, dále marketingového mixu 4P, jeho modifikaci 4C a marketingového výzkumu a praktickou, ve které jsou zpracovány analýzy a vypracována doporučení ke zlepšení současné situace.
dc.format 68 s. (86 041 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject microbrewery en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru
dc.title.alternative Competitiveness Analysis of the Selected Mini-brewery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nožka, Stanislav
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of the competitiveness of the selected microbrewery in Olomouc and its objective is to suggest recommendation for improvement of the current state of marketing management and competitiveness of this company. The thesis is divided into two parts, theoretical, with processed knowledge about competi-tion and competitiveness, the marketing 4P, its modification 4C and marketing research and practical, in which analyzes are processed and recommendations are made to improve the current situation.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49921
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
lejsal_2018_dp.pdf 3.654Mb PDF View/Open None
lejsal_2018_op.pdf 565.7Kb PDF View/Open None
lejsal_2018_vp.docx 22.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account