Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Majerová, Eliška
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:01Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42161
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která působí na českém trhu v oblasti telekomunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast konkurenceschopnosti společnosti a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V této části práce byly aplikovány vybrané strategické marketingové analýzy zaměřené na výzkumný problém. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
dc.format 74 s. (18 218 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Competition en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STP analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject Porter's Five Forces en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rufer, Kateřina
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the competitiveness of a selected company providing telecommunication services in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about competitiveness, and to form a theoretical basis for the practical part. Goal of the practical part was analysis of the current company's market situation including evaluating analysis results. In this part of the thesis were implemented selected strategic marketing analysis focused on given research problem. The final part of the thesis is devoted to recommendations aiming improvement of the company's current position on the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49922
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
majerová_2018_dp.pdf 2.077Mb PDF View/Open None
majerová_2018_op.docx 23.20Kb Unknown View/Open None
majerová_2018_vp.docx 27.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account