Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě
Author: Horák, Stanislav
Advisor: Culík Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42190
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 49971


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horák_2018_dp.pdf 2.805Mb PDF View/Open None
horák_2018_op.docx 23.07Kb Unknown View/Open None
horák_2018_vp.docx 22.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account