Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Václavík, Antonín
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:03Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:03Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42201
dc.description.abstract Bakalářská práce se týká tématu "Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích". Teoretická část práce je zaměřená na definici a charakteristiku cestovního ruchu a jeho služeb, včetně služeb ubytovacích, stravovacích a informačních. Dále je v první části charakterizován marketingový mix 4P a SWOT analýza. V části druhé je představena obec s největší rozlohou v České Republice Velké Karlovice s její pamětihodnostmi. Dále je provedeno dotazníkové šetření ohledně poskytovaných služeb a spokojenosti návštěvníků, které má představovat současný rozvoj cestovního ruchu ve spolupráci s Resortem Valachy ve Velkých Karlovicích. Z dotazníkového šetření vychází SWOT analýza obce.
dc.format 88 s.(99 825 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject služby cestovního ruchu cs
dc.subject Velké Karlovice cs
dc.subject Resort Valachy cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject tourism en
dc.subject tourist services en
dc.subject Velké Karlovice en
dc.subject Resort Valachy en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích
dc.title.alternative Analysis of Tourism in Velké Karlovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with the theme "Analysis of Tourism in Velké Karlovice". The theoretical part is focused on the definition and characteristics of tourism and its services, including accommodation, catering and information services. In the first part, the marketing mix 4P and SWOT analysis are characterized. In the second part the village Velké Karlovice, which is the largest village in the Czechia, with its sights is presented. In addition, a questionnaire survey is conducted on the services provided and the satisfaction of the visitors, which represent the current development of tourism in cooperation with Resort Valachy in Velké Karlovice. The SWOT analysis of the village is based on the questionnaire survey.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49984
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
václavík_2018_dp.pdf 4.439Mb PDF View/Open None
václavík_2018_op.docx 22.20Kb Unknown View/Open None
václavík_2018_vp.docx 21.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account