Projekt strategického rozvoje firmy HAMPL-reklamní výroba

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategického rozvoje firmy HAMPL-reklamní výroba

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Škutová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:49:49Z
dc.date.available 2010-07-15T16:49:49Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4222
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje problematice malého a středního podnikání v dnešní době a na základě analýzy teoretických pramenů charakterizuje možné varianty podpory strategického rozvoje malého podnikání. V praktické části je provedena analýza současného stavu strategického rozvoje firmy Hampl-reklamní výroba, popsány aktuální projektové příležitosti firmy a zhodnoceny možnosti financování. Dále je zpracován projekt strategického rozvoje firmy, který je možné předložit k žádosti o podporu ze strukturálních fondů Evropské unie. Na závěr práce jsou uvedena některá doporučení ke zlepšení současného stavu. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 2351668 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject malé a střední podnikání cs
dc.subject podpora malého a středního podnikání cs
dc.subject strategický rozvoj cs
dc.subject small and medium entrepreneurs en
dc.subject grant-in-aid en
dc.subject strategic development en
dc.title Projekt strategického rozvoje firmy HAMPL-reklamní výroba cs
dc.title.alternative Project of strategic development of the firm HAMPL-promotional production en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The master thesis is addressed to a small and medium entrepreneurs issue these days and on the basis of a theoretical sources analysis it characterizes possible variants of strategic enterprise development. In the practical part,there is performed an analysis of the present state of strategic development of the firm Hampl-reklamní výroba, there is defined firm's actual project opportunities of financing. Next there is worked up a project of strategic firm's development. It is possible to enclose this project to application for grant-in-aid of Structural Funds EU. In conclusion of the thesis, there are indicated some recommendations to improve present situation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5981
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
škutová_2007_dp.pdfBlocked 2.242Mb PDF View/Open
škutová_2007_vp.doc 941Kb Microsoft Word View/Open
škutová_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account