Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie pro nově vznikající folklórní kavárnu
Author: Bílá, Pavlína
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Podstatou diplomové práce je sestavení marketingové a komunikační strategie pro nový projekt folklórní kavárny a její uvedení na trh. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků zpracovat důkladnou analýzu trhu folkloristů a konkurence v oblasti kavárenství a poté dle zjištěných informací zpracovat vhodnou marketingovou a komunikační strategii. V teoretické části práce jsou nastíněny a vysvětleny základní pojmy související s marketingem služeb a marketingovou strategií. V praktické části je veškeré úsilí věnováno průzkumu trhu, situační analýze podniku, SWOT analýze a smíšenému výzkumu. Projektová část se poté soustředí na aplikaci získaných poznatků v podobě konkrétního návrhu marketingové a komunikační strategie folklórní kavárny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42402
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50264


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bílá_2018_dp.pdf 5.812Mb PDF View/Open None
bílá_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
bílá_2018_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account