Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině

Show full item record

No preview available
Title: Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině
Author: Bodnarová, Nadija
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Tématem této práce je zkoumání vlivu dětí na spotřebitelské chování v rodině. Cílem práce je zjištění faktorů, jenž formují spotřebitelské chování rodiny a identifikace míry vlivu a působení dítěte na nákupní rozhodnutí rodičů. Jako cílová skupina byli zvoleni rodiče a děti ve věku 6-10 let. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska problematiky chování spotřebitele. Pozornost je věnována modelům vnímání spotřebitele a predispozicím ke spotřebnímu jednání, dále pak rodině jako modelu spotřebitelského chování a v neposlední řadě charakteristice vývoje dítěte jako spotřebitele a jeho role ve spotřebitelském chování rodiny. Praktická část se zabývá analýzou výsledků výzkumu zaměřeného na interakci rodiče a dítěte při spotřebitelském chování. Výzkum proběhl pomocí individuálních rozhovorů, které probíhaly vždy s rodičem a dítětem z oslovených rodin. Projektová část se pak zabývá implementací zjištěných dat a návrhem komunikační strategie sociální kampaně "A jak to vidí vaše děti?" pro organizaci Dům dětí a mládeže Olomouc.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42403
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50265


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bodnarová_2018_dp.zip 312.7Mb Unknown View/Open None
bodnarová_2018_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
bodnarová_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account