Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě

Show full item record

No preview available
Title: Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě
Author: Diviš, Luboš
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných dokumentů. Na základě analý-zami získaných dat, je formulován závěr práce. Tato diplomová práce doporučuje současné reklamní praxi, podle vzoru antické reklamy, užívat minimalističtější reklamní sdělení ori-entované přímo na výrobek či službu. V práci bylo dále zjištěno, že je možné rozšířit stáva-jící teorii 4V o jeden další element, reklamu pomocí word of mouth, a formulovat tak teorii 5V
URI: http://hdl.handle.net/10563/42419
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 50282


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
diviš_2018_dp.pdf 2.464Mb PDF View/Open None
diviš_2018_op.doc 163.5Kb Unknown View/Open None
diviš_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account