Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Konečná, Jana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42427
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o sociální reklamě se zaměřením na ochranu přírody. Kon-krétně se zaměřuje na ochranu hospodářských zvířat. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi komerční a nekomerční reklamou, reklamní apely a problematiku chovu zvířat ve velkochovech. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jeho vyhodnocení. Projektová část je zaměřena na návrh sociální reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody.
dc.format 97
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject ochrana přírody cs
dc.subject ochrana hospodářských zvířat cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject social advertising en
dc.subject protection of nature en
dc.subject protection of factory farmed animals en
dc.subject qualitative research en
dc.subject advertising appeals en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
dc.title.alternative Social Advertising Focused on Nature Protection
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with social advertising and is focused on protection of nature. In particular, it focuses on the protection of farm animals. The theoretical part describes the differences between commercial and non-commercial advertising, advertising appeals and animal husbandry issues. The practical part is devoted to qualitative research and its evaluation. The project part focuses on the design of a social advertising campaign focusing on nature protection.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50297
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
konečná_2018_dp.zip 68.05Mb Unknown View/Open None
konečná_2018_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
konečná_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account