Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť
Author: Kovácsová, Petra
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu, do kterého produkt bude vstupovat, a je zahrnuto taktéž průzkumné šetření menšího rozsahu. Projektová část pak shrnuje výstupy z analytické části práce a představuje marketingovou a komunikační strategii kuchařky při vstupu na trh, hodnotí její efektivitu a navrhuje změny či opatření pro další fázi produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42428
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50298


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovácsová_2018_dp.pdf 3.676Mb PDF View/Open None
kovácsová_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
kovácsová_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account