Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Author: Michalíková, Šárka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikačními nástroji Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati a jejich vlivem na image. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingu vysoké školy a image. Praktická část se skládá z primárního výzkumu formou dotazníkového šetření a navazujícími individuálními rozhovory se zástupci z řad potenciálních studentů. Z těchto poznatků vychází projektová část, která obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících marketingových aktivit v komunikaci s cílovou skupinou a návrh kampaně s cílem budování pozitivní image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42436
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50309


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2018_dp.zip 78.95Mb Unknown View/Open None
michalíková_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
michalíková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account