Crowdfundingová kampaň ZEMBAG

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Crowdfundingová kampaň ZEMBAG

Show full item record

No preview available
Title: Crowdfundingová kampaň ZEMBAG
Author: Nováková, Karolína
Advisor: šviráková, Eva
Abstract: Diplomová práce se zabývá vznikem crowdfundingu a jeho využitím v praxi. Existuje několik druhů crowdfundingu, které se vzájmně od sebe liší svým konceptem. Přičemž každý typ je vhodný na jiný druh podnikání. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na konkrétní odměnovou kampaň ZEMBAG. V teoretické části je vymezen pojem crowdfunding, jeho vznik a podoby. Kde jsou také uvedeny veškeré odměnové portály existující v České republice. Rovněž je nastíněna problematika marketingu jako taková. Praktická část je zaměřena na kampaň ZEMBAG, od realizace, jednotlivé fáze až po její vyhodnocení prostřednictvím výzkumů. Díky nimž lze vidět jednotlivé faktory, které zapříčinily úspěch dané kampaně. Poslední, projektová část vychází z kvalitativního výzkumu, na základě jehož výsledků je navržen nový koncept komunikační strategie produktu ZEMBAG, vhodný pro prohloubení komunikace s cílovým trhem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42441
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50318


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2018_dp.zip 2.439Mb Unknown View/Open None
nováková_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
nováková_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account