Interní firemní komunikace jako součást corporate identity

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Interní firemní komunikace jako součást corporate identity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní firemní komunikace jako součást corporate identity
Autor: Bednářová, Helena
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Veletrhy Brno, a.s. Stručně je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4244
Datum: 2007-04-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4890


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bednářová_2007_dp.pdfZablokované 935.6Kb PDF
bednářová_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bednářová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet