Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích
Author: Beránek, Patrik
Advisor: Šviráková, Eva
Abstract: Diplomová práce se zabývá výběrem vhodného softwaru, pomocí kterého by profesionálové na volné noze v oboru marketingových komunikacích mohli efektivně řídit své projekty. Teoretická část se věnuje základům problematiky. Vysvětluje důležité pojmy, metody a přístupy. Popisuje základní funkce dostupné u softwaru pro řízení projektů. Dále se zabývá popisem cílové skupiny pro pochopení organizace její práce. Na začátku praktické části se autor věnoval analýze nabídky softwarových nástrojů pro řízení projektů v marketingových komunikacích. Dále byly provedeny hloubkové rozhovory s nezávislými profesionály z daného oboru. Na základě informací zjištěných od cílové skupiny byly definovány požadavky na funkcionality a další kritéria, které by měl ideální software splňovat. V projektové části se vycházelo z poznatků zjištěných v praktické části. Na základě potřeb a s ohledem na charakter práce cílové skupiny byl navržen nejvhodnější software pro projektové řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42459
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50342


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
beránek_2018_dp.pdf 3.244Mb PDF View/Open None
beránek_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
beránek_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account