Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Halíček, Josef
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42463
dc.description.abstract Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce nabízí vhled do nákupního rozhodování uživatelů fotografického softwaru a jejich vztah k nově se rozšiřujícímu obchodnímu modelu předplatného.
dc.format 89 s. (144 102 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject cenotvorba cs
dc.subject předplatné cs
dc.subject software cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject services en
dc.subject pricing en
dc.subject subscription en
dc.subject software en
dc.title Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
dc.title.alternative Transformation of the Product Marketing Strategy into the Marketing Strategy of the Service
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the phenomenon of software subscription and transformation of the classic marketing strategy of the software product into the marketing strategy of the service provided via subscription. The aim is to find and design a suitable adaptation of the existing marketing strategy of the software product so that the new strategy supports the transformation of the product into a subscription-charged service. This diploma thesis provides an insight into the decision-making of photo-software users and their relation to the newly expanding subscription business model.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50346
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
halíček_2018_dp.pdf 3.787Mb PDF View/Open None
halíček_2018_op.doc 146Kb Unknown View/Open None
halíček_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account