FMCG v e-commerce v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

FMCG v e-commerce v České republice

Show full item record

No preview available
Title: FMCG v e-commerce v České republice
Author: Jordán, Libor
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Práce zkoumá nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží v rámci e-commerce a vztahy mezi nakupujícími a e-shopy. V teoretické části se definují základní pojmy a analy-zuje se vývoj nákupu FMCG na internetu. Praktická část zkoumá postoje k nákupu rychlo-obrátkového spotřebního zboží na internetu mezi nakupujícími kombinací kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Projektová část nabízí řešení možného projektu na zvýšení pově-domí o nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží na internetu. Zároveň se zabývá možným vývojem nákupu FMCG v e-commerce do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42469
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50359


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jordán_2018_dp.pdf 4.663Mb PDF View/Open None
jordán_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
jordán_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account