Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kotrbatá, Adéla
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42473
dc.description.abstract Práce vychází z výzkumu "CSR AND REPUTATION RESEACRH", realizovaného agenturou Ipsos na reprezentativním vzorku online populace České republiky. Přináší zjištění, že mezi Čechy panuje zájem o to, zda jsou firmy společensky odpovědné, a to jak při rozhodování o koupi produktu, tak při výběru zaměstnavatele. Společenská odpovědnost firmy je důležitá pro důvěryhodnost a dobré jméno firmy. Reputace podniku přitom stojí především na tom, zda firma dělá dobře to, co je předmětem jejího podnikání, zda svým spotřebitelům poskytuje kvalitní produkty za rozumné ceny a stará se o jejich blaho. Důležité ale také je, aby všichni, s nimiž má firma co do činění, měli pocit, že se na ni můžou spolehnout. Nejdůvěryhodnější podniky vynikají v tom, že jsou schopné propojit CSR se svým businessem a působit jako kompaktní celek. Společenská odpovědnost firmy by měla být inherentní součástí celkové strategie firmy. Mezi českou veřejností však není vnímána tak komplexně a představa o CSR je často omezena na dobročinné aktivity podniku, které jsou okázale manifestovány, což ale nehraje takovou roli při budování dobrého jména firmy.
dc.format 88 s. 130 720 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject reputace firmy cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject corporate reputation en
dc.subject corporate image en
dc.subject marketing research en
dc.subject quantitative research en
dc.title Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and Its Influence on Corporate Image and Reputation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is based on the research "CSR AND REPUTATION RESEARCH" conducted by Ipsos on a representative sample of the online population of the Czech Republic. It brings forth the revelation of a significant interest among Czechs about whether companies are socially responsible, both when deciding to buy a product and when choosing an employer. Corporate social responsibility is especially important for the credibility and reputation of the company. The reputation of a company is first and foremost formed by the fact that the company performs well what the subject of its business is and whether it provides its consumers with quality products at reasonable prices and care for their welfare. What's important, however, is that everyone with whom the company has to deal with has a string feeling that they can rely on the company. The most trusted enterprises excel in being able to link CSR with their business and act as a whole compact. Corporate social responsibility should be an inherent part of the company's overall strategy, but it is not comprehensively received among the Czech public, and the concept of CSR is often limited to charity activities that are manifested spectacularly, despite the fact that this does not play a role in building a good corporate name.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50367
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kotrbatá_2018_dp.pdf 2.735Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kotrbatá_2018_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kotrbatá_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet