Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky titulárního sponzora sportovními fanoušky soupeře
Author: Schneider, Alan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky titulárního sponzora sportovními fa-noušky soupeře, zda jméno tohoto sponzora registrují, zda jsou schopni vybudovat si ke značce negativní vztah, který se promítne do jejich nákupního chování vůči značce. Teore-tická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka, logo, sponzoring, titulární sponzor, popisuje marketing ve sportu, sportovní fanouškovství a sportovní sponzoring. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti královéhradeckého hokeje před vstupem a po vstupu společnosti Mountfield, je zde popsán postup marketingového výzkumu zaměřeného na vnímání titulárního sponzora HK Mountfield Hradec Králové hokejovými fanoušky z Pardubic. Dle zjištěných skutečností pak projektová část nabídne doporučení pro zlepšení vnímání značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42488
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50388


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
schneider_2018_dp.pdf 6.400Mb PDF View/Open None
schneider_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
schneider_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account