Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Author: Strýčková, Kateřina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Hlavní cílem této diplomové práce je identifikace konkurenčního prostředí a vytvoření adekvátní marketingové strategie internetového obchodu s hračkami na dálkové ovládání pro děti. Teoretická část se zaměřuje na problematikou konkurence. Dále je pozornost soustředěna na oblast marketingové strategie a vymezení relevantní terminologie. Koncentrace je rovněž věnována internetovému marketingu. V analytické části práce se pak pozornost zacílí na představení hraček na dálkové ovládání a specifikaci internetových obchodů a trhu s hračkami v České republice. Dále jsou zpracovány analýzy výstupů dotazníkového šetření a analýza mapy tržního bojiště. Projektovou část pak tvoří návrh marketingové strategie internetového obchodu zahrnující jednotlivé prvky marketingového, komunikačního marketingového mixu a rovněž rozpočet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42490
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50390


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
strýčková_2018_dp.pdf 3.471Mb PDF View/Open None
strýčková_2018_op.pdf 275.2Kb PDF View/Open None
strýčková_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account