Interní marketing ve službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní marketing ve službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Svoboda, David
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42491
dc.description.abstract Diplomová práce Interní komunikace ve službách si klade za cíl analyzovat komunikační nástroje užívané pro interní komunikaci ve zkoumané firmě, zodpovědět výzkumné otázky a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska z oblasti firemní komunikace a jsou zde vy-světleny základní pojmy. V praktické části je vytvořen přehled použitých komunikačních nástrojů ve firmě, provedena SWOT analýza a průzkum spokojenosti s interní komunikací mezi zaměstnanci. V projektové části jsou předloženy návrhy opatření ke zlepšení interní komunikace firmy.
dc.format 92 s. (169 550 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject analýza cs
dc.subject informační média cs
dc.subject Internal communications en
dc.subject services en
dc.subject communication tools en
dc.subject analysis en
dc.subject informational media en
dc.title Interní marketing ve službách
dc.title.alternative Internal Marketing in Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis, Internal Communication in Services, aims to analyze communication tools used for internal communication in the studied company, to answer research questions and pro-pose changes to improve internal communication based on the results of the analysis. The theoretical part describes theory as well as the basic terms in corporate communication. The practical part provides an overview of used communication tools in the company, a SWOT analysis, and satisfaction survey with internal communication among employees. In the Pro-ject part of the thesis, proposals to improve the internal communication in the company are presented.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50391
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2018_dp.pdf 2.042Mb PDF View/Open None
svoboda_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
svoboda_2018_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account