Vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky
Author: Tlustá, Kateřina
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Diplomová práce se věnuje vnímání značky Vitana v kategorii koření na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zaměřuje na problematiku značky a blíže rozebírá kvalitativní výzkum. Praktická část představuje společnost Vitana, její pozici na trhu a hlavní konkurenty. Součástí praktické části je marketingový výzkum zaměřený na znalost značky. Projektová část obsahuje strategii na zlepšení vnímání značky Vitana v kategorii koření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42494
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50402


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tlustá_2018_dp.pdf 3.783Mb PDF View/Open None
tlustá_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
tlustá_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account