Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kasl, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:06:38Z
dc.date.available 2010-07-15T17:06:38Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4251
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracovat marketingový plán pro prodejny sítě Euronics ve Zlíně na rok 2008. V analytické části práce jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vypracován a vyhodnocen dotazník, vypracována BCG matice, marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza a analýza souvislostí. Informace získané v analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnocen z pohledu efektivity. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 1271993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject PEST cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject retail en
dc.subject PEST en
dc.subject SWOT en
dc.subject time analyses en
dc.subject risk analyses en
dc.subject cost analyses en
dc.title Projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně cs
dc.title.alternative The project of the marketing plan for the retail chain Euronics in Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Komín, Bohuslav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma work is create the marketing plan for retail chain Euronics in Zlín to 2008. In the analytic part are created analyses of outside and inside environment, questionary, marketing mix, BCG model and SWOT analyses. Information from analytic part are used in project part. At the end, there were made risk, cost, efectivity and time analyses of this project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5105
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kasl_2007_dp.pdf 1.213Mb PDF View/Open
kasl_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
kasl_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account