Sociální reklama a její percepce u mladé generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama a její percepce u mladé generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Gerhardtová, Karolína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42550
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociální reklamy a její percepcí u mladé generace středoškolských a vysokoškolských studentů. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti sociálního marketingu, vývojové psychologie u mladých lidí a také emoční aspekty v reklamě. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na porovnání čtyř sociálních reklam, které jsou zaměřené na aktuální sociální problémy společnosti. Následný kvalitativní výzkum zjišťuje, jak působí vybrané sociální reklamy na dvě skupiny mladých studentů a v jakých ohledech se názory dvou věkových skupin studentů liší. Výzkum je proveden se skupinou středoškolských a vysokoškolských studentů. Práce přináší možné návrhy na zlepšení komunikace směrem k mladé generaci.
dc.format 60 s. (86 970 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální kampaně cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject mladá generace cs
dc.subject social advertisement en
dc.subject social marketing en
dc.subject social campaigns en
dc.subject social networks en
dc.subject qualitative research en
dc.subject young generation en
dc.title Sociální reklama a její percepce u mladé generace
dc.title.alternative Social Advertisement and Its Perception by Young Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with social advertisement topic and its perception by young generation, especially secondary school and university students. First part of this work offers theoretical solutions to sphere of social marketing, developmental psychology of young people and also emotional advertisement aspects. Second part of this work is more or less practical and it is focused on comparison of four social advertisement spots which are presenting current social problems of our society. Qualitative research follows and evaluates how these spots affect two groups of young students. It also shows some difference between opinions of younger and older students on the abovementioned topic. This research concentrates both on secondary and university students. My work brings possible solutions for communication improvement towards young generation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50484
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
gerhardtová_2018_dp.pdf 1.839Mb PDF View/Open None
gerhardtová_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
gerhardtová_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account