Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky
Author: Horáková, Karolína
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce mapuje povědomí o značce Baťa ve vybraných oblastech jihoameric- kého kontinentu, konkrétně v Chile a v Kolumbii. Teoretická část této práce definuje pojmy a sumrazuji informace rešerží a čerpáním z doporučené literatury, z internetových zdrojů a jiných odborných publikací. Popisuje oblasti relevantní pro předmět zkoumání této práce, tedy značku, branding a marketingový výzkum. Tento teoretické část je poté využit pro realizaci praktické části této práce. Praktická část se zabývá rešerží základních informací o značky Baťa. Zaobývá se stručnou historií značky a expanzí značky do zahraničí. Dále je pak v praktické části realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum v daných oblastech. Z výsledků výzkumů je vypracováno shrnutí, zpracovány jsou závěry a doporučení pro značku. V závěru praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42554
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50489


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2018_dp.zip 108.7Mb Unknown View/Open None
horáková_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
horáková_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account